Vart kom snön ifrån?!

Hej,
Jag vaknade sent idag kl. 9.30, alldeles för sent!
Var ju vaken när Nicklas gick till jobbet också som vanligt,
låg och väntade på att jag skulle höra han klampa upp för
trappen som en galning och hoppa på mej i sängen, Mysigt ju!
Somnade om och måste ha sovit helt knasigt för jag har ont
som sören i nacken idag, kan vara träningsvärken också men ..
Var ju självklart tvungen att bege mej ut i det ruskiga ovädret
det första jag gör, På med nicklas gigantiska gummistövlarna
och börja lasta i ved så det går att få upp nån värme här i huset :)
Nicklas vart hur chockad som helst att jag gick ut och hämta ved?!
Haha, jag är väl en hemmafru visst är jag ;)
Inte vilken som helst heller, Grannfrun i huset mitt emot.
Hon är bra hon!
Hela förmiddagen har jag spenderat åt att söka jobb, jobb och jobb.
Hittade en i Mariestad som jag faktiskt blev riktigt intresserad av,
Hoppas på att jag kan få en chans att iaf visa vem jag är :)
Den här veckan har vart toppen, jag har haft en himlans massa saker
för mej och varit glad och det har vart riktigt härligt faktiskt!
Idag hoppar jag över promenaden och gymmet med Nicklas
och åker till Kristinehamn och simmar med Amanda och Elin istället :)
Puss&kram
E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0