miss me just a little bit more kiss me before you walk out that door love me, more. Don't stray from my side come to my bed every night love me, more. Cause there's nothing better than your love nothing that i crave more than your touch , that's what

Hej,
Jag har haft en trevlig helg och en riktigt trevlig vecka.
Idag är det måndag igen och jag är påväg att bli lite sjuker :(
Är snuvig som sören och känner mig ganska så tung i huvudet..
Längtar som en tok tills min Älskling kommer hem och jag
hoppas att han tar hand om mej lite granna för det är jag värd.
I Fredags åkte jag och Nicklas ut och tältade i skogen vid sjön, mysigt!
Men säkerligen därför jag mår som jag mår ock ..
Han grejade i ordning så bra så att jag inte skulle vara så rädd.
Vi satt runt elden och grillade korv och drack lite öl och täljde pinnar :)
Sen kröp vi ner i sovsäckarna och bara tittade på elden tills vi somnade.
Liiiite småkallt var det allt men jag tyckte det var en lyckad fredagsnatt.
I lördags mådde jag sådär bra men vi hade en riktigt trevlig kväll ändå.
Vi var uppe och mös med våra myskompisar Elin och Oskar :)
Massa lösgodis, jordnötsringar och annat gott framför bra filmer,
Sen somnade jag som en stock i soffan och vaknade dagen efter.
Igår var en riktigt nice söndag som vi spenderade hos Elin och Oskar igen.
Vi grillade och det var hur mumsigt som helst, Jag gjorde hemmagjord
potatissallad och vi grillade kött och hemmagjorda hamburgare:)
Bra helg som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0