Time is only borrowed, One life. I have to live it right?

Hej,
Jag sitter och funderar över att det verkar som om jag faktiskt
inte kommer att få något jobb alls .. Så många jobb som jag sökt
och nästan inte en enda har hört av sej?!
Det känns konstigt, jag har ju ett väldigt bra Cv och bra referenser
plus att jag alltid jobbar och har jobbat bra :/
Jag behöver ju verkligen ett jobb nu både för pengarnas skull och
för att jag inte ska bli alldeles tokig av att sitta hemma hela tiden.
Önskar så att jag kunde få turen att hitta ett jobb som jag trivs
med eller som arbetstiderna är bra på i alla fall ..
Idag fick jag ingen sovmorgon, fast jag försov mig lite eftersom
jag inte ställt om klockan till sommartid som jag skulle gjort ..
Körde in Cina på körlektion inne i stan och sen blev det en
snabbisKaffe hos Virre innan jag åkte hem och satte mej vid
datorn för att söka ännu fler jobb ...
Ska strax laga lite mat är tanken så att min man blir glad när
han kommer hem och slipper känna sig så stressad ..
Mindre kul är att jag är lite sjukling och får därför inte träna för Nicklas.
Men jag ska ju ut och gå i morgonbitti med Virre så det får räcka.
Ha en bra dag alla kära!
Puss
E.
Detta är förövrigt tänk att det ska bli min nya hårfärg.
Jag hoppasHoppashoppas att det kan bli så iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0