Tänk för att det är fredag igen.

Hej
Satte mej precis framför datorn i vanlig ordning för att
kolla min Mail efter jobb och kika in på fb o kolla om nått
intressant sker i världen.. Inge jobb idag heller inte!..
Var ganska så trött idag när jag körde iväg Nicklas till jobbet,
vi la oss ganska så sent igår mot vad vi brukar, konstigt nog var
han hur pigg och glad som helst och sjöng hela vägen fram :)
Själv var jag tråkigt och orkade inte sjunga med, typiskt.
Hade ju bestämt mej för att åka runt nio-tiden men jag var
tvungen att sova en stund längre, Snoozade göör länge.
Nu är jag iaf klar för att bege mej, måste bara tanka bilen först
och köpa en yoghurt på Ica för jag hungrar ihjäl mig snart ..
Off to karlstad för att hämta min hårddisk, måste bara svänga
inom Karlstad först för att hämta upp Jan..
Idag kommer mormor och Larsson och hälsar på oss här i skogen :D
Ska bli mysigt, tänkte laga nått gott och köpa hem lite gottigt.
Blir nog inte mycket mer än spel och lite filmmys i helgen.
Mammsen fyller år idag, stort grattis till henne :D
och Marie fyller år på söndag så då får vi åka en sväng till M-stad.
Ha en toppendag, jag ska iaf försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0