Städdag

Hej,
Pelin har lämnat mej:( Hon åkte för en stund lite stund sen nu.
Jag haft det så himlans bra i dagarna när hon vart här och lyst
upp tillvaron och min vardag så däringa fint som bara hon kan:)
I tisdags kväll så grillade vi ute i dungen över hos Adam.
Det var jätte trevligt, Vi drack lite vin och öl, grillade god korv
och hade det bara mumsigt där ute i skogen.
Gör go Körv som Adam köpt förövrigt! PLUSpoeng.
Igår hade jag och Pelin världen segisdag ..
Först ute i solen och sen inne i soffan framför en film
med varsin stor godispåse som vi satt och mumsade på hela kvällen.
Var dock inte min dag riktigt igår, Förlåt igen vännen!!
Tack för att du kom, tack för att du finns!
Idag blir det Städ och återigen städ, tvätt och allt som behövs.
Min kära mormor och morfar kommer och hälsar på för första
gången nu i morgon och jag längtar jätte mycket faktiskt.
Sen ska jag även iväg till Karlstad i morgon bitti och hämta
min svindyra lagade/nya hårddiskt för 10.200 svenska riksdaler :/
Men det är värt det när alla mina minnen ligger på den..
Nu ska jag faktiskt se på film om jag hittar någon.
g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0