RÖDA GODISAR! Bara för att jag älskart:)

Ok, dagen är liite bättre nu.
Nicklas är hemma och vi ska faktiskt åka ner och
handla hem lite (Massa) godis som vi ska mumsa på idag! ;)
Det är ju inte därför dagen är bättre och bättre, haha
men såklart hjälper det kanske lite i alla fall :D
Vi har ingen aning alls om vad vi ska hitta på en fredag som denna?
Vi har funderat på att dra iväg med fyrhjulingen ut i skogen,
sätta upp ett tält och göra en lite brasa och ha det gött.
Fast jag är ju så himlans mörkrädd egentligen att jag
inte riktigt vågar, Tänk när nicklas somnar och jag ligger vaken ensam
i en jävla skog mitt i natta, hmm inte så trevligt inte!
Men vi får se, jag kanske tar mej mod att testa .. vem vet?
Nog om detta,
Min kära mor fyller år nästa fredag och jag har inte en liten
krona till över att köpa eller göra nått fint till henne alls :(
Tips tack?!
Ha en bra fredagkväll.
E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0