It's something unpredictable but in the end It's right I hope you've had the time of your life

Halloo,
Startade dagen tidigt med en promenad runt skagersvik med Cina,
Virre och lilla Melwin. Sen bjöds det på jätte god frukost :)
Nu har jag vart hemma en liten stund och grejat med papper återigen..
Och självklart så har A-kassan värdelösa telefontider ..
Jag tror inte att dom vill att jag ska ha några pengar inte,
helst ska man klara sej och leva på luft och ingenting här i världa..
Snart så kommer Virre och hämtar upp mej för en tur in till Mariestad
idag igen, Cina ska till arbetsförmedlingen och jag ska handla inför morgondagen!
Vädret är hur fint som helst och det känns vårigt och härligt ute:)
Älsklingen ville ha sej en puss och jag vill ha tusen<3
Nu ska jag klä på mej lite annat och fixa te mej så jag blir stadsfräsch
och inte ser ut som en annan skogstroll så man kan visa sej bland folk.
Hej svejs.
E.
Another turning point a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist directs you where to go
So make the best of this test and don't ask why
It's not a question but a lesson learned in time

It's something unpredictable but in the end
It's right I hope you've had the time of your life

So take the photographs and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos and memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0