I want to be you everything!

Hej,
Haft en myspys helg här hemma med mormor och Larsson:)
Har dock inte vart helt på topp men ändå..
Ätit god mat och vin, varit på loppis och bara haft det trevligt!
Hade jobbiga drömmar inatt igen, sjukt jobbiga och känslan
jag hade när jag vaknade var inte alls rolig, därför ville jag inte
ens lägga mig igen när jag släppt av Nicklas på jobbet..
Ville inte somna för känslan är inte borta än :(
Idag ska jag in till Mariestad en skvätt med ÄlsklingsCina.
Gå lite ärenden och försöka hinna med en fika med lille Linus ock..
Måste dock hem tills Nicklas slutar och idag blire att ta tag i
gymmandet igen, har ju inte vart där på en vecka eftersom jag
haft så mycket trevligt besök här i veckan och i helgen.
Pratade med min Älskade Fanny i thailand i lördags också :D
saknar henne nått så fruktansvärt men nöjer mej med
att nu är det inte så låångt kvar tills hon kommer hem <3
Behöver komma bort lite och hänga med min skutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0