En ganska så bra onsdag!

Hej,
Har precis haft Amanda och Elin här på lite Kaffi ;)
Det var lika trevligt som vanligt och jag var så dutigt att jag
ställde mig och bakade lite havrekakor så jag hade nått att bju på.
Så himlans bra är jag!
Tycker jag har hunnit med en massa saker idag faktiskt.
Jag gick upp lite efter 8.00 och bakade lite mumsigt bröd,
sen spelade jag lite gitarr och plockade i ordning lite saker,
Sen lagade jag middag så att den är klar att äta efter träningen,
och som sagt bakade jag lite småkakor, hoppas min man blir gla!
Snart kommer han hem oh då ska vi promenera ner till gymmet.
Råkade förövrigt snubbla över gitarren när Amanda o Elin knackade
på dörrnså att sladden till förstärkaren gick sönder, himlans klumpigt!
Ännu en sak som måste kosta pengar ..
Min hårddisk är klar fick jag besked om idag, kostar bara 10.200:-
YES!!! ....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0