Äntligen färdig för att bara slappa lite!

Tlöööött..
Just nu är jag ganska så trött, vi promenerade till och från gymmet
och tränade i ca en timme, Å jag va tydligen såå duktigt idag :D
Nu har vi ätat min goda kyckling gryta och nu är jag helt proppmätt.
Är lite putt för att jag lyckades paja med gitarren förut .. Typiskt!!
Jag som är så himlans sugen på att öva lite precis just nu :)
Saknar min skuttis så himlans mycket och det är faktiskt ganska så
jobbigt utan henne, saknar våran tid på Railay Beach.
Det var det bästaste, någonsin!! ♥
Men hon kommer ju hem i April och det ska bli så skoj o se na :D
Hoppas du har det underbart och bäst Fannybanny.
Ha en bra kväll kära vänner.
Puss
E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0