Älska våren

Hej, hallå!
Vackert väder ute och min promenad som jag skulle ta itu med
på förmiddagen blev såklart inte gjord som vanligt,
Grejar här med att plocka i ordning i skafferi och rensa saker i köket,
skriver en stor matlista, lagar mat och spelar gitarr .. Full rulle!
Nicklas kommer hem om en 20min och då äre dax att ta sej ner till gymmet.
Hoppas på att gå ner men det kanske blir lite stress eftersom att vi ska
åka in till Mariestad och storhandla idag, Mycket skoj . . .
Min kära Pelin kom inte till mej den här veckan som jag hade sett fram emot :(
Jag som köpt hem yoghurt och längtat så himlans mycket ju..
Men hon kommer nästa vecka i stället ;) Yeeey! Längtar oerhört.
Igår va en riktigt bra dag för att jag inte tänkte så mycket utan bara va.
Det här med att alla jämt sagt att jag tänker för mycket stämmer helt.
Just nu tänker jag positivt och så äre med det! :D
Dag att kolla till potatismoset och resten av maten..
På återseeden!
E.


Jag tycker om dej så älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0