Glad påsK!!

Hej,
Har precis pratat med min bästaste skutt i 50minuter,
och nu hinner jag inte riktigt med träningen haha
men det vart det allt värt är klart :)
Håller på att koka potatis så det ryker,
jag ska nämligen stå för potatissalladen ikväll på tjejkvällen.
Det blir grillning och vin hemma hos Elin, Så trevligt så!
Jag, Cina och Virre har flängt inne i stan och shoppat loss
hela förmiddagen .. Mat, Godis och lite annat gött.
I morgon åker jag till Lidköping och hälsar på.
Ska leka med Fanny och krama henne tills luften tar slut.
Blir nog kvar ett tag kan jag allt tänka mej.
Vi ska träffa Em och Claudi också som jag knappt sett
sen vi tog studenten, ska bli så skoj!
Ha en glad påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0