Liiiiite sjukling :(



Godmorgon,

Är trött som bare den, har inte sovit så där himlans bra  :/
Mår inge bra alls och tror jag är sjuk faktiskt ..
Blev lämnad ensam i sängen för en stund sen när min älskling åkte till jobbet.
Nu äre så däringa tomt under täcket igen o jag vill bara du ska komma tillbaka ..
Det finns nog inge underbarare än att sova med dej ju =)
Det brinner i brasan där nere så jag hoppas att det inte är allt för kallt
när jag går ner sen senare , vill slippa frysa ihjäl för en gångs skulle hehe.

Idag blire en långpromenix och matlagning med Sötan Amanda:)
Har ju massor att fixa och dona med egentligen men jag mår nog kanske för dåligt ..

I lördags vare ju maskerad i hantverkshuset i hova och det var en
riktigt sjuk skoj kväll de alltså, och shiit va fylla det vart.
Kul som satan, efterfest med Badtunna, massa kärlek och mys och underbart folk =)
Vart dock sent som fan och vi va nog inte hemma förens 7tiden ..
Det va inge kul att vakna upp sen knappt levandes och bakis som aldrig förr ...
Vad fan skedde egentligen?
Fullt av blåmärken överallt och ont i hela kroppen , haha :)
Det tog helt av bara ..

Igårkväll vart det söndagsmys och världens godaste mat.
Putte är verkligen bäst och du borde laga mat till mej varje dag hurru du:)
fläskfile med klyftpotatis och pepparsås och blåbärspaj till efterrätt, mums :D
Sen kom Cina och Virre upp och spelade bingolotto med oss, mycket trevligt!
Ingen vinst dock!!
Johan och Amanda kikade även in en skvätt senare på kvällskvisten.
JAG ÄLSKAR SÖNDAGAR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0